Towary Niebezpieczne ADR - RID - ADN - IMDG - ICAO / Bezpieczeństwo w transporcie i przemyśle BHP - ISO - SQAS / Doradztwo - Wydawnictwa - Szkolenia - Oprogramowanie

cysterny kolejowe
jan - 2006/07/31 07:35
Ciekawi mnie podejscie kolegów do podstawianych na stanowisko zaladunkowe wagonow cystern z kodem i napisem na tablicy wagonowej Materialy dopuszczone zgodnie z kodem. Rodzi to rozne konflikty miedzy wlascicielami cystern a napelniającymi gdyz kod cysterny jest dla wiekszosci wuznacznukiem dopuszczenia zbiornika do zaladunku danego produktu.
Jesli ktos ma podobne problemy to prosze o podpowiedz bo analizowanie poza kodem zbiornika zarowno materialu jak uszczelnien przez napelniajacego jest obarczone ryzykiem .Moze nadawcy cystern pod zaladunek powinni dostarczac wraz z cysterną oswiadczenia doradcy o przydatnosci cysterny i jej wlasciwegoprzygotowania pod wzgledem czystosci.Brak wiedzy na temat poprzednich ladunkow czy sposobu odkazania cysterny moze miec ujemny wplyw na bezpieczeństwo zaladunku
Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.

Odp:cysterny kolejowe
rides - 2006/08/06 20:23
mysle ze nalezy kazdorazowo sprawdzac dopuszczenie wlsciwej wladzy na dane produkty. bralk dyskwalifikuje zaladunek
Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.

Odp:cysterny kolejowe
Dariusz Polak - 2012/06/10 09:38
Jeżeli ktoś myśli, że podanie wszystkich informacji dotyczących przeznaczenia cysterny załatwia sprawę,



to proponuję mu zastanowić się, czy pokazaną na zdjęciu cysternę o pojemności 54300 litrów można napełnić 38%kwasem solnym o gęstości 1,19 kg/litr do stopnia napełnienia 93% ?
Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.

BEZPŁATNY BIULETYN

Zapewnij sobie od teraz otrzymywanie bezpłatnych biuletynów z naszej witryny!
Imię:
Email:


LOGOWANIE






Nie pamiętam hasła!
Konto? Zarejestruj mnie!

WSPÓŁPRACUJĄ Z NAMI

forumtransportu.jpg
© 2018 WORTAL WIEDZY ADR, RID, BHP, GSA, IMDG, ADN, SDS, ISO, SQAS