Towary Niebezpieczne ADR - RID - ADN - IMDG - ICAO / Bezpieczeństwo w transporcie i przemyśle BHP - ISO - SQAS / Doradztwo - Wydawnictwa - Szkolenia - Oprogramowanie

baner Gazeta
Interpretacje ADR Drukuj Email
05.11.2018.

Podczas posiedzenia grupy grupy roboczej WP 15 w dniach 6-9 listopada 2018 r pod obrady będą przekazane istotne z punktu widzenia polskiej praktyki dokumenty. Sa to:

1. wniosek o interpretację możliwości stosowania urządzeń elektrycznych takich jak telefony, tablety itp w kabinie pojazdów FL. temat jest interesujący pod względem DEO SENT. 

2. wniosek o klaryfikację znaczenia zwrotów „przewóz wewnętrzny” i „wewnętrzna dystrybucja” w związku ze zwolnieniem 1.1.3.6 ADR. 


3. wniosek nieformalny w zakresie stosowania przepisów o nadzorze (dział 8.5 ADR).

Prowadzona będzie także dyskusja w zakresie używania pojazdów elektrycznych do przewozu towarów niebezpiecznych.

Będziemy Państwa informować na bieżąco w naszych wydawnictwach.


 
Nowa Strona Umowy ADR Drukuj Email
03.11.2018.
Z diem 18 października 2018 roku do rodziny państw stosujących ADR dołączyła Nigeria. Serdecznie witamy!
 
Praktyka TDT Drukuj Email
01.10.2018.

W związku z postępowaniem skargowym odnośnie praktyki TDT w zakresie wymagania spełnienia specjalnych warunków wobec cystern „ADR”  używanych do przewozu towarów niebezpiecznych prosimy wszystkich, którzy spotkali się z utrudnieniami w tym zakresie o kontakt z redakcją  - mail: Ten adres email jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć


 
Odzyskaj Pieniądze z Tytułu Kar za przeważenie nacisków na osie! Drukuj Email
29.09.2018.
Przekazujemy informcję o inicjatywie m/d/r/k w zakresie odzyskiwania kar z tytułu przekroczeń naciski na osie.

Szanowni Państwo

Od 2012 roku walczymy o uznanie, że Polska jest zobowiązana do uznawania nacisku na osie w wysokości 11.5 ton na wszystkich drogach służących do przewozu towaru.
Złożyliśmy w tym celu w imieniu jednego z naszych klientów skargę do Komisji Europejskiej, która stała się podstawą procesu przed Trybunałem. 
W ramach tego postępowania wystąpiono o stanowisko Rzecznika Generalne Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej
W dniu 26 września br sędzia Yves Bot przyznał rację Komisji Europejskiej w toczącym się postępowaniu o naruszenie przez Rzeczpospolitą Polskę prawa unijnego gwarantującego swobodny ruch pojazdów ciężarowych o nacisku na oś do 11.5 tony. 
Postępowanie przed Trybunałem nie zakończyło się jeszcze, ale dotychczas nie zdarzyło się, by trybunał zaprzeczył stanowisku rzecznika.
Oznacza to, że jest przesądzonym iż uznano, że Polska złamała prawo a zatem wszelkie kary za przeważenie nacisków na osie nie wyższych niż 11.5 tony są bezprawne.
Proponujemy zatem powierzenie nam odzyskania Waszych pieniędzy nałożonych na Was w ciągu ostatnich 10 lat z tytułu nacisków na osie.
Podejmiemy się zadania bez żadnych wstępnych kosztów.
Jeśli chcecie Państwo odzyskać zapłacone kary prosimy o skontaktowanie się z nami i przekazanie skanu ostatniej decyzji i dowodu zapłaty.

Zapraszamy!
Marek Różycki



 
««  start « poprz. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nast.  » koniec »»

Pozycje :: 13 - 24 z 452

BEZPŁATNY BIULETYN

Zapewnij sobie od teraz otrzymywanie bezpłatnych biuletynów z naszej witryny!
Imię:
Email:


LOGOWANIE






Nie pamiętam hasła!
Konto? Zarejestruj mnie!

WSPÓŁPRACUJĄ Z NAMI

forumtransportu.jpg
© 2019 WORTAL WIEDZY ADR, RID, BHP, GSA, IMDG, ADN, SDS, ISO, SQAS